Nidaanur ozlemgr küçük olduğunda genellikle silik çıkıyor. Son adetiniz neydi? Bende iki gebeliğimide adetten önce öğrendim silikti.
nil_a ozlemgr ben bundan daha silikle öğrendim hatta kamerada bile çıkmıyordu 15 hcg ile öğrenmiş oldum 😂
mutlubalik İlk gebeligimde de 2. Çizgi kıpkırmızıydı çünkü ben hamile olduğumu tahmin etmemiştim regli gecikmesinden 15 gün sonra yapmıştım çocuk baya büyümüş içeride :) Gebeligimde de aynı böyle silik çıktı doktor 4 haftalık falandır dedi akşamına kan testi verdiğimizde
Yeliz_25 Bende yeni öğrendim daha 5+2deyim Bendede silik çıkmıştı kan 40dı cuma günü 94dü hayırlı olsun ❤️❤️