flover0 Kızlar merhaba günaydın🌸 Tiroid ilacı kullanıyorum. sabah erken saatlerde kalktığımda susuyorum ilacı almadan önce ilaç saatine kadar su tüketmekte bir sorun var mı? Yoksa ilaç saatine kadar su tüketmemek mi daha iyi?
sibel5 flover0 canım ben 10 yıldır kullanıyorum sabah erken den alıyorım şuan mesela sabah namazına kalkmıştım ilacımı da içtim suyuda bol içtim sadece kahvaltıdan bir saat önce iç
dgngr flover0 önce veya sonra su içebilirsin. İlaç içince farklı yiyip içme 50 dk. İlaç- vitamin vs 4 saat sonra iç aynı anda içme
minik_mucizem_ flover0 Bende ilaç kullanıyorum su icmekte sorun yok. Ama ilacı kullandiktan sonra bir saate yakın bir şey yemeyin su dışında da bir şey içmeyin.
flover0 minik_mucizem_ sibel5 maideer dgngr Gokturkmom_ Kızlar gebelikte vucütta yüzde lekelenme yaşayan var mı ?
maideer flover0 adetim gecikti sağlık ocağına gittim kan testi vermiştim hamile olduğumu öğrendim tiroidin yüksek dedi doktor orda öğrendim öncesinden birşey yokdu nasıl oldu anlamadim değerim de 9.2
pablola flover0 doktor su içebilirsin demişti ama 45-60 dakıka bişey tüketmemen gerekiyor eğer içtiğin vitamin yada farklı bi ilaç varsa tiroid ilacından 4 saat sonra alman gerekiyor ☘️
Ha1999 Kızlar B12 düşüktü benim 32 haftalık hamileyim tribeksol yazdı doktor ama reçetede hamilelikte kullanılamaz yazıyor kullanan varmı 1 tane içtim şimdi korku saldı icimi