Perla_ Kızlar böyle anlamsız rüyalar gördüm hatırlamıyorum bile sonra bir uyandım heryer dönüyor yattığım yerde , tansiyonum 9/7 ama daha önce de 9/7 oluyordu böyle dönme yapmadı yaşayan var mı bunu?
teraziela Perla_ Geçmiş olsun canım aniden mi uyandın belki o etkilemiştir takip et dikkat et kendine hamilelik başında düşük tansiyon olabilir arkadaşım da çok yaşıyordu bu durumu ☺️🙏
vanilya_kokusu_ Perla_ bende her Allah’ın günü var ben sürekli kaygılı olduğum için sağolsun piskolojikmen baş dönmem hiç geçmiyor
Perla_ teraziela teşekkür ederim birden uyanıp da kalkmadım aslında normalde böyle olmazdı bir anda olunca biraz panikledim 😊
teraziela Perla_ Takip de kal canım ama inş bir daha tekrarlamaz dikkat et kendine ama panikletme kendini iyice düşmesin🙏 ama yüksektense düşük tansiyon nispeten daha iyi☺️🙏
Perla_ teraziela Tabiki evet ilk doğumum da yüksek tansiyondan dolayı sezaryen doğum yaptım 38de o yüzden hep tetikteyim ve bide ayıptır söylemesi yatmadan önce 1 kase zeytin yedim o mu etkiledi acaba bilemedim 🤭🤦🏻♀️
teraziela Perla_ Etkilememiştir kız genelde tuz yükseltir ama sende boğazını tut yatmadan yeme rahatsız etmesin Allah seni😂😂🙈
Perla_ teraziela zaten başıma ne gelirse bu boğazdan gelecek bende tansiyon çıktı zannettim ucuz atlattım 😅😅
teraziela Perla_ Valla hamilelikten önce de hamilelikte de gece yatmaya yakın yemiyorum çok rahatsız ediyor beni ondan söyledim☺️ saatin 04;00 mide yanmasıyla uyandım ki en son akşam sekizde yemiştim benimde midem hassas normalde de stres üzüntü hemen midem ağrır hamileliğin başlarında da çok çektim😔🤭
Perla_ teraziela Gerçekten yememek lazım ya fazla da aç duramıyorum sabahları tansiyonum düşüyor direkt kalkınca şuan bile midem kazınıyor 🥹 çok hassas miden senin de demek çok dikkat et sende canım stresten uzak dur diyeceğim ama kendim duramıyorum daha😏
teraziela Perla_ Stressiz hayat yok maalesef 🙈 iyi uykular diliyorum biraz daha uyumaya çalışayım sohbet iyi geldi görüşürüz inşallah dikkat et kendine ♥️💐☺️
Perla_ teraziela sohbetin için çok teşekkür ederim bana da iyi geldi görüşmek üzere iyi uykular Allaha emanet ol 😊❤️🤲🏻