coolmom1 Uyumayan var mı ? Kızlar bu 34+’ları görmeye başladığımızdan beri bana bir şey oldu. Yerimden kalkasım yok. Uykudan uyanamıyorum. Hayat enerjim çekildi ve baskı inanılmaz arttı. Bu normal miiii
teraziela coolmom1 Evet canım mide yanmasından uyandım ama genelde bir halsizlik hiçbirşey yapmak istememe o bahsettiğin baskı bende de var 😔😔 son aylar Çetin geçiyor Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏
tugbaustuntas coolmom1 bence uyuyun uyuyabildiginiz kadar bende de tam tersi uyuyamıyorum uykuya dalamiyorum gece sürekli kalkıyorum çok zorluyor beni dik oturmak işkence oldu çok batıyor karnımın üstüne 37+2 haftayım git gide zorlaşıyor emin olun🥹
coolmom1 asli0101 Gerçekten sanki bu haftaya kadar hiçbir şey yoktu ne zamanki 34+1 olduk amaaann. Mide yanmaları, kasıkta inanılmaz bir baskı… çok zormuş
gzmturan Bendede halsizlik çok fazla var birde son günlerde bebek daha az hareket ediyor gibi geliyor sizdede öylemi
mmia 33 haftadan sonra sürekli yalancı kasılma ve sancı oluyor. Yatmak işkence kalkmak işkence 35 olduk gittikçe artıyor. Hayırlısıyla gelse yavrularımız