Ekim ayında doğum yaptım rezil olduk çocuğumu da benide perişan Ettiler Cimere şikauet ettim il sağlığa bi cevap vermişler yalan söylüyorlar resmen benim bebeğimin omzunda kırık olmuş doğum sırasında zaten zorlanmıştım ıkınırken ama doğum yaptıran hanımefendi bana o kırıktan bahsetmedi yoğun bakımda solunumdan dolayı yatırdılar bebeğimi ilk günden röntgen de görmüşler bize söylenmedi Dr Mehmet önemsiz gördük söylemedik ddi açık açık 5.gün kolunda morluğu görünce artık bildikleri halde çocuğumu naısl kaldırdılarsa morarınca ortopediye göstermişler. Neyse öğrenince doğumda mı oldu diye doğum yaptıran doktora indik şaşırarak hayır doğumda bi komplikasyon olmadı ama normal olmuş olsa bile bu dedi . Hanımefendi biz bunu öğrenince kendisine sorduk ve söyledi buna rağmen Cimere şikayet edince doğum yaptıran doktorun cevabı şu olmuş bakın evet doğumdan sonra kırığı ilk günden beri anne baba biliyordu demiş… Allaha havale ettim o kadını ama savcılığa da suç duyurusunda bulundum benden bilgi gizlendi diye Cimere yazmıştım kamera kayıtlarını istedik yoğun bakımın çocuğu nasol kaldırdılar bakım yaptılar diye onu da vermediler.şimdi bilirkişi atanmış dosyamıza