Sırf normal doğum istediğim için ve özel sağlık sigortam olmadığı için tercih ettim gayet memnunum henüz doğum yapmadım ama çok ilgililer özel hastaneden farksız olduğunu düşünerekten devam ediyorum gitmeye özel hastaneler gerçekten para tuzağı o paralara neler yaparsınız bir bilseniz hem herşey kayıtlı devlet gözetimi altında içimi gerçekten rahatlatan bir hastane oldu yaklaşık 2 aydır gidiyorum öncesinde sabit değildi ama iyiki gidiyorum diyorum