Kızlar ben bel ağrısı neredeyse hiç yaşamadım sadece yatakta dönerken ve ayağa kalktıgımda bi belime ağırlık biniyor onun dışında sorunum yok ama 32 33 ten beri yalancı sancılarım sık sık oluyor acaba bel ağrım olmadıgı için sancımda gelmezmi diye düşünüyorum bele vuruyomuş çünkü normal düşünüyorum bel ağrısı yaşamayıp normal doğuran varmı?