Kızlaaaar heyecan doruktaaa doğuma son 4 gün kaldı sezeryan olacağım (çikolata kistim var doktor boyutu büyük olduğu için almak istedi ben de istiyorum) ama çok korkuyorum heyecanlıyım şoktayım paniğim ama uyuşuk haldeyim karıştım sizler nasılsınızzzzz