ballim_dunya canım yapabileceğin bir şey yok bunun için. Maalesef kimyasal için doktorlarda net bir şey demiyor. Ben letu muadili femara ile kimyasal yaşadım ilk kullandığımda. Sonra iki üç ve dördüncü kullanımlarımda hiçbir gebelik elde edemedim. Bu arada iki ay boş geçti onlarda da gebelik elde edemedim. Son bir kez daha kullandım femarayı o zaman da kimyasal oldu.
Toplam 5 kez kullandım ve iki kimyasal yaşadım. Normal yolla da gebelik elde edemedim.Bu çok kişisel bir şey kimisi kimyasaldan hemen sonraki ay gebe kalıyor kimi iki üç ay sonra kimi de benim gibi tekrarlayan kimyasal yaşayabiliyor.
Bunu düzeltecek veya engelleyecek bir şey yok maalesef