hayalleriniyasa Selam kızlar ikinci gebeliğim iki gündür dış hemeroid oldum doktorum şu an izinli ona anlattım bana krem yazdı şu an dayanılmayacak kadar ağrım var çok kötüyüm bu durumu nasıl atlatabilirim bilmiyorum sürekli bir baskı ve yanma hissi var acil evde yapabileceğim bir şey varsa söyleyin lütfen ılık su banyosu yaptım
Es07 Çok geçmiş olsun Kuru incir,kuru erik,kuru üzüm,kuru kayısı gibi meyveler ye cnm Sabahları zeytinyağı içebilirsin bir tatlı kaşığı kadar Bol salata lif meyveler bol su Kremini de kullan inşallah
pinkflowerss Anlık rahatlamak istiyosan kantoron yağını pamukla beraber o bölgeye koy canım o yumuşatıyor rahatlatıyor şişliğide indiriyo birde procto gyvenol fitil var onu nöbetçiden al kremiyle beraber beni bunlar yatıştırdı rahatladım