Saat 5 den beri şişkin bir halde oturuyorum uzanıyorum geçmiyor kabızlıkta var ne yapmam lazım son bir haftadır çoğaldı birşey yemeye korkuyorum bebekde göbeğimin sol tarafında baskı yapıyor hep orda duruyor genelde 29 haftalık olduk bağırsak ağrım arttı hamilelikten öncede zaten yavaş çalışıyordu