Salı akşam ara ara adet sancısı gibi ağrılarım vardı ama çok düzenli değildi çarşamba biraz daha ağrım akşama doğru arttı 2.5 yaşında oğlum var kayınvalideme bıraktım biraz yürüdüm eşim gece gitmişti perşembe 4:30 randevum vardı Dr.
Gittiğimde ağrım var diye söylerim dedim öğlen oğlumu uyuttum sabah eşim işten gelmişti oda uyuyordu bende duş aldım vücut temizliği yaptım belki çatı muaynesi yapar diye 37+3 dim çünkü oğlum 39+3 de normal doğumla dünyaya gelmişti ve 37 hafta da çatı muayenem olmuştu
Hastahaneye gittik neyse Dr bir baktı 4 cm dedi şok oldum dedim eve gidip geleyim yok bırakamam dedi 2. Doğum daha çabuk ilerliyor vs dedim oğlum var çanta hazırlayayım evim ⅚ dk hastahaneye neyse izin verdi seni Nst ye bağlamıyorum en geç 1 saat sonra burda ol dedi
Tabi çok gerginim hiç beklemiyordum oğlumun peşinde koşmaktan ağrılarım var diye zannediyordum çok hareketli oğlum doğru düzgün hazırlığım yok evimi bile temizleyemedim detaylı temizlik yapmıştım ama dağınık bırakıp çıkmak zorunda kaldım oğlumu anneme bıraktım hastahaneye gittim eşimle çok gergin ve telaşlıydım erken olduğunu düşünüyordum 7 gibi doğumhaneden indim belki 7:30 saati tam hatırlamıyorum yatıl işlerimde uzun sürdü
Biraz sonra 9.5 gibi eve muayne etti ⅚ cm dedi sonrası çok çabuk gelişti bir anda sancılarım arttı kendi sancımdı açılmam ilerledi ben gece olur yada sabaha karşı olur diye düşünürken 22:59 da kızım doğdu. Doktorum da çok şaşırdı ne kadar çabuk oldu diye 9:30 da asıl sancım başladı ve 1.5 saat sonra kızım doğdu 29 Ocak da doğdu ertesi gün akşam 9/10 gibi zaten taburcu olduk ve evimize geldik 2 günlük olduk