Arkadaşlar merhabalar, Bingöl’e yeni taşındım. Fetal dna için özel bingöl has. İle görüştüm 20 bin küsür panaroma ile çalışıyorlar daha uyguna yada başka hastanelerde ne kadar bilginiz var mıdır? Yada devlet hastanelerinde de yardım alabiliyor muyuz?
Bir fikir verin :(