Kızlar merhaba 13+6 haftalığım ve ara sıra karnımım sağ ya da sol tarafında bildiğimiz yumru şeklinde sertleşmem oluyo ve hissiyat bile bir değişik karnım resmen toplanıyor bu aklıma çok takıldı acaba aynı şeyi yaşayan var mı diye sormak istedim ikinci hamileliğim bu ilkinde hiç yaşamadım çünkü bu kadar hissetmek için sanki biraz erken ama gerçekten gözle görülür bi sertleşme toplanma oluyo karnımda