winnie_the_pooh bence hamilelik biraz kişiye özel bir durum. Hatta kişinin her hamileliği de birbirinden farklı oluyormuş.
Ben o kadar zorlanmadım, zorlanmıyordum( sancı çıkana kadar şimdi tamamen yatış modundayım) mesela ama bu benim bedenimin hamileliğe verdiği tepki sizinki de öyle. Geçecek bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza aldığımızda her şeyi unutacağız inanıyorum.