dilosunuz bu haftalarda hareketlerini düzenli hissetmemeniz çok normal, çünkü bebeğin alanı çok hareket etse bile hissetmeyebilirsiniz yine içiniz rahat etmiyorsa gidin tabi ama doktorum hareket kontrolünü 30. haftadan sonra yapacağız demişti bana o dönemlerde, 35. haftadayım şimdi bile 1 gün çok hareketliyken 1 gün daha az hareketli.