Hanımlar merhaba; ben gebelik düşünmeye başladım. Pcosluyum, adetim 37-40 günde bir gelir. Bat 10 Ocak, 1 haftadır ovulasyon testi yapmaya başladım silik çıkıyor. Adetten 2 hafta önce sümüksü bi akıntı geliyor ama hafif kahverengi oluyor. Şuan hala gelmedi. Sizce yumurtlama olmuş ben farketmemiş olabilir miyim? Daha zamanı var mı? Başka tavsiyeleriniz varsa yazabilir misiniz.