sevacano gizarden Son 78 nisan sonu dedi doktorum belki mayıs da olur Sağlıkla alalın inşallah kucağımıza 🙏🏻
gizarden sevacano benim de mayıs 11 ama ilki sezeryan olduğu için sanırım benim de nisan sonu olur :)
gizarden sevacano teşekkür ederim canım zaten doktprum ssvd doktoru ve inşallah normal düşünüyoruz ama bakalım belli olmaz tabi hayırlısı 🙏 suda doğum düşünüyorum hayırlısıyla inşallah
smglyrk Kızlaaar benim de 99 ama bi sorum var ben bu sıpamın tekmelerini vajinamda hissediyorum. Benim gibi olan var mı tehlikeli mi çarşamba günü randevum var ama insan tedirgin oluyor