Üç gün boyunca böyle pembe renginde lekelenmem oldu ama günde bir kez fln oluyordu dün çok fazla karnım ve bel sancısı vardı ve acile gittim bana dediki bebek iyi sadece karnımın içinde küçük bir kanama varmış içte yani beşki ondan lekelenmem olmuştır fln niye buladar sancın ve ağrın var bilmiyorjm dedi kanaman olursa gel hemen dedi biraz korkuyorum açıkçası 9haftalığım şuan aranızda buna benzer bşşeynyaşayan varmı