melike__41 Deletedmom_878 hemen elendim deme silik olabilir zaten ovülasyon testi %100 değil Tabikide herkezde pik olcak diye de bişey yok
melike__41 Deletedmom_878 ama döngünün ortalarında adet sonrası koyu çıkması zaten normal ama adete yakın hiç çizgi çıkmaması gerekiyordu yani böyle çıkması da tuhaf
melike__41 Deletedmom_878 Sen nasıl istiyorsan nasıl mutlu olacaksan öyle yap ama çok umutsuz ilerliyorsun
Deletedmom_878 melike__41 amann hiç umudum yok zaten çok teşekkür ederim yardımların için uygulamayı siliyorum görüşürüz
Bir1kelebek damla6565 canım benim tsh 1 gösteriyor normal diye biliyorum doktor da bir şey demedi yani Hayıt tohumu suyu içiyorum senden görüp yani bu tsh yi yükseltiryormu
damla6565 Bir1kelebek senin tsh gayet normal görünüyor yani bana içme dediler hormonları bozar dediler ben dinlemedim içtim ilk aydan hamile kaldım. Ama mutlaka adet gününe 1 hafta kala bırak unutma ❤️🩹