sedda__ ocaktı yine fiyatlar güncellenmişti işte tam hatırlamıyorum .iki tane doktor vardı sanırım detaylı yapan ,ikisinin fiyatı değişiyormuydu bilmiyorum 1400 da benim yaptırdığım.semih beyde bana hitap etmedi maalesef ya belki siz memnun kalırsınız bilemem gidip memnun olanda ver tabiki ama ne bileyim içerde durupta kendimi rahatça ifade edip soracaklarımı soramıyordm rahat hissetmiyordm kendimi hep bi acele gibi geliyordu bakıp söyleyeceklerini söyleyip çıkıyordum ucu açık kalıyordu aklımdakiler yani.siz neden Merva hanımdan memnun olmadınız acaba.