Buna en doğru siz karar verirsiniz
Ben aylardır özel ve devlet takipliyim
Devlette doğum yapmak istiyorum
Sebepleri;özelde yeni doğan yok
Özelde;normal olursa doktorun gelmiyor,kim nöbetçiyse o doktor yapıyormuş
Sezaryen olursa planlı kendi doktorun geliyormuş
Devlette yeni doğan varmış
Kim nöbetçiyse o
Planlı sezaryense kendi doktorun geliyormuş
Fikrimi değişme sebepleri bunlar oldu
Sizde tartın düşünün derim