rrr-arra çok geçmiş olsun öncelikle. ovulasyon testim olmadığı için takip edemedim ben ama tıpkı sizin gibi tam günümde regl oldum her şeyiyle aynı. Sadece iki gün sürdü üçüncü gün artık tamamen bitmişti diyebilirim ve o gün kontrolde doktor bana yumurtların güzel demişti. Normalde adetim düzenlidir ve 6 gün sürer. Belirtileriniz nelerdi? Akıntı, şişkinlik, uyku hali vs yaşadınız mı? Herkesin gebeliği kendine özgü ama yine de sormak istedim