myrasl Kızlar 35 haftalık hamileyim 2 gündür çok şiddetli olmazsa bile regl gibi karın ağrısı bel ağrısı nefes darlığı yaşıyorum yaşayan var mı napmalıyım???
myrasl Es07 bel ağrısı bendede vardır ama uzanınca geçiyordu şimdiki durulmiyacak bir ağrı değil ama uzanınca bile var
myrasl Es07 Aynı durumdayım çok sıkıldım yoruldum bu gebeliğimden , ilk gebeliğimle hiç alakası yok yalancı sancı bile yaşamamıştım ağrıda öyle tek sancım oldu onunlada doğurmuştum bu çok farklı
tatliheyacan Es07 gerçekten öyle son hazırlıklardayım artık evin yarısını temizledim yarısı kaldı😂 bugün hastane çantası işinide tamamlıyorum inşallah sonra bekleme moduna alcam kendimi