Sevimlimom Kızlar ben 5 yıl önce devlette doğum yaptım dikisli idi sezeryanim.hala dikişli mi lazerle mi ya da
namkol1 Sevimlimom Görümcem Ankara’da devlette ikinci sezeryanını oldu dikişli yapmışlar dikişlerini aldırmaya falan gitti
Daisyy000 Sevimlimom Estetik dikiş ile diktiler yani aldırma vs gerektirmiyor. Bu hastaneden hastaneye değişiyor