Fatmanur_0416 ben kestele gidiyodum normalde ama orda vajinalmdogum yaptirmadiklarini için n son muayenemde 2cm açılmam vardı doktorum şevkete veya şehir hastanesine acile git dedi eve geldim sıcak suyun altında durum biraz çantamı aldım refakatçimi aldim gittim şehire vajinal muayenede 2cm açık var dedi sancım falan olmadığı için sancın suyun kanama bişey olursa gel dendi eve gönderdiler 2 gün gezdim öyle sonra kesteldeki doktorum msj attı doğum yaptinmi falan diye olayı aynen anlattım aradı hemen nasıl yani evemi gönderdiler dedi evet dedim hemen git dedi tekrar bn tutustum gttim acile alttan muayene hala 2cm açık öğleden sonra 3gibiydi muayenehanedeki bir doktora yönlendirdiler beni gttim yine alttan muayene ama ilk defa canım çok yandı ve kanama oldu doğumunu başlattım yatisini yaptır dogumhameye alsınlar seni dedi işlemler odaya geçiş derkn saat 5 e geliyodu yatisim oldu doğumhaneye dogumhane dedgigimde tek kişilik oda yani altından yatağı kaldırıp çatala çekiyorlar doğum anında yatış yaptığın yerde doguruyosun yani sabaha kadar 20li yaşlarda ufak bı kız ilgilendi benimle açıklığı kontrol etti sürekli 5cm olmuş dedi gece 2gibi suni sancı takıldı yavaş yavaş doz yükseldi son 2saati falan hatırlamıyorum suni sancıdan ama doğum başladı dediler doktor geldi 10 15dk sürmedi kızım kucagimdaydi bn hep çıkış anından korkuyodum ama o hiç bişey değilmiş 2dikisim oldu dikiş falnda hissetmedim kalktım kızımı kendim giydirdim hemen ayaklarım normal odada yer olursa oraya aliyolar dusa falan girdim sonrası süperdi yani hiç korkma nekadar var doğumuna