Esraw21 benımde doğum 30 Haziran -1 Temmuz Allah nasip ederse. Ben 8 adet zıbın aldım kısa kollu kolsuz ince askılı. Birde ince alt üst takım aldım akşamları serin olur diye. Küvet takımını, şampuan vs. İnce Müslin battaniyelerden aldım. Yeni doğan çok almadım genelde 3-6 6-9 aldım. Çorap,ağız mendili. Doğum çantasına koyacak olduğum hastane çıkışı falan. Doğum bu belli olmaz doğum çantasının ekslilerini tamamlıyorum. Mart nisan gibide bebek odası ve bebek arası vs onları almayı düşünüyorum. Şimdilik böyle🎀 18+5