Elliiiffff Kızlar ikindi vaktinden beri midem yanıyordu şimdi ağrıya çevirdi sırtıma kadar vuruyor ne yapsam bilemedim 😥 çok fena durumdayım, iyi gelir diyebileceğiniz bişey var mı
defnoloj Elliiiffff gaviscon şurup yok mu ? O iyi gelirdi. Yoksa eğer sıcak su torbasıda çok iyi geliyor. Fakat sadece kaburgalarınızın altına mide kısmına koymak şartıyla. Karnına ve kasıklara koymaman gerekiyor. 10-15 dk yeter. Rahatlatır.
Cicilininkini Elliiiffff bende 2gün önce öyle oldum yanma batmaya gecis yaptı nefes alamadım yerlerde süründüm kayannamı aradım kostı geldi saolsn şekerli su yaptı ılık bi yudum almaamla kustum anında rahatladım
Elliiiffff defnoloj şimdiye kadar yoğun olmamıştı mide yanmam, o yüzden ilaç ihtiyacı duymamıştım ilk defa böyle oldum😔
bsrelif Ben Gaviscon içiyorum evde 5-10 dk yürüyorum yatağa geçince de hamile yastığım ile destek sağlayıp uyuyorum çok iyi geliyor
Elliiiffff Es07 cevap yazmamışım yeni farkediyorum kusura bakmayın, çok geçmiş olsun Allah şifa versin ben bir gün dayanamadım😔
defnoloj Elliiiffff Allah şifa versin. Şekerli suda deneyebilirsiniz. Ama süt vs bu sefer bu saatte gaz yapabilir dikkat edin
Elliiiffff defnoloj çok sağolun, ılık süt içmiştim 1 saat önce hiç faydası olmadı. Ilık şekerli suyu deniycem şimdi
Cicilininkini Elliiiffff valla seni cok iyi anlıyorum felaket kötüydü bende ilk defa yasadım sütyenini feland a cıkar öyle tisort felan giy camasrsız yani rahat kal bikaç saat baskı yapmasın insallah gecer
powerpuffgirlss Elliiiffff cok sey denedim ama malesef hepsi geciciydi bu ilaci sabah kahvaltidan yarim saat once iciyorum 3 gun beni idare ediyor insallah gecer ☺️
Elliiiffff powerpuffgirlss çok şükür bugün daha iyiyim çok sağolun, not aldım ilacı sorucam doktora 🌷😊