NigarH Kizlar merhaba. Bu gun dr gittim kese var ama bebek gozukmedi hala. Sag tarafdan mayalanma olmus dedi. 3 hafta sonraya randevu verdi. Sag sol taraf cinsiyyet tahmini dogrumu? Oglum sagdaydi. Aslinda cokda inanmiyorum ama heyacan merak iste))
tortillam_ NigarH herkeste değişiyor. 6 haftalıkken keseyi gördüm. 6+4 acilde daha yeni oluşuyor bebek dendi. Kalp atışı duymadım da
semaonerk 6haftalıkken fark etmiştim kese var bebek görünmüyor diyip8. haftada çağırdılar kalp atışını da dinlettiler. umarım sizin de heyecanla beklediğiniz o güzel haber gelir
NigarH Cok sagolun kizlar. Ilk cocukdan sonra 3 sene gecti artik unutdum. Bide sanki 2 cocuk oldugu icin saniyosun ki hiccheyacan falan olmayacak. Ama yine ayni heyacan yine ayni hissler ❤️