sevoletta 20+2 hamileyimm 1 hafta öncesine kadar minik pıt pıtlar hissederken bugün itibariyle sanki daha da şiddetlenmeye başladı gözyaşım pıt 🥲 Sizlerde nasıldır? Çok hızlı büyüyorlar sanki 🥹
VelizadAys sevoletta 23+3 kız bebek ben biraz daha erkenden hiss etmeye başladım ilk haftalarda bulantılardan baya kilo vermişdim .20 haftadan itibaren eşim elini karnıma koyduğunda hiss ediyordu şimdide baya bi haraketli hiç yerinde durmuyo😅😅 dışardan bakıldığında bile görünüyo🥹
sevoletta VelizadAys Yaa maşallah 🥰 Eşim henüz hissedemedi ama kız kardeşime denk geldi. Gün içinde o kadar hareketliydi ki şimdi uyuyor sanırım 🙃 Bakalım yarını beklicez :)