Arkadaşlar merhaba daha yedi haftalık gebeyim hamile olduğumu öğrenene kadar çokta güzel kpss ye hazırlanıyordum ilk gebeliğim ve çok fazla bulantım ve düşük riskim var Allah nasip ederse eylül 17 civarı oluyor doğum zamanı sınav ise 6 eylülde benim gibi girebilir miyim korkusu yaşayan sınava çalışmayı bırakan anne var mı 😞