sunbloom123 Hicran94 ben yaptırdım doktorumun tavsiyesiyle şeker çıkarsa bebek için risk çünkü en azından önden bilirseniz varmı yok ona göre önlem alınır 🌸
Gokturkmom_ Hicran94 Bişeyleri önceden bilmek ona göre hareket etmek hamilelikte önemli bi durum,yaptırdım herkeste yaptırmalı bence.
ylnydgd Hicran94 gebeliğimde bir sorun yok ama doktor yaptırmamı istediği için yaptırdım. Doktorunuzu dinleyin
zfrnemos Hicran94 aclık tokluk bakıldı bana sadece tercıhı bana bıraktı sadece dıkkat et doguma kadar sekerden karbonhidrattan uzak dur dedı 1 meyve suyu 1 tane kek yıyıp 1 saat sonra tekrar kan verdım normal cıktı
eed21 Benim doktorum da yaptır dedi. Kesin sonuç bu dedi. Dedi de dedi. Bende onu dinledim. İyikide yaptım içim rahat.
Es07 Açlık tokluk iyi çıktı Yine de şeker yüklemesi yapıldı Sonuç iyi Doktorunuz öneriyorsa yaptırın derim
nurtac_59 Benim kan tahlillerim de hiç bir sorun yoktu doktorum yine de yapalım dedi yaptık ve diyabet çıktı. Şu anda insüline başladım. Tedbirli olmalta fayda var.
esme3066 Yaptırmadım. Öncelikle ailemde genetik bir şeker problemi yok. İkincisi hızla kilo almıyorım. Üçüncüsü açlık kan şekerim ve tokluk kan şekerimi ölçtürdüm. Normal çıktı. Bende yaptırma gereği duymadım
namkol1 Hicran94 İlk gebeliğimde doktor gerekli görmedi çok sağlıklı besleniyordum dengeli kilo alıyordum açlık tokluk bakıyorduk. Bunda da yaptırmadım sağlıklı beslenıyorum. Gerekli görseler yaptırırdım
eeminess Hicran94 yaptırmanız da fayda var çıkmasa bile içiniz rahat eder gebelikte şeker tansiyonu da tetikliyor maalesef tansiyon da hiç iyi değil bizler için.
irmairma Hicran94 doktorum önerdiği için yaptırdım tabiki de hatta yaptırma diyenler çok oldu dinlemedim onları canım
Hicran94 Ben 28. Haftaya giricem şuana kadar 8 kilo almışımm. Valla çok kararsız kaldım. Ama gebelik şekeri de gizli de çıkabiliyor. O yüzden kararsız kalmıştım ama yaptiricam pazartesi