Troidlerinize baktirmanizi tavsiye ederim. Bakilmadiysa eğer benim ilk gebeliğimde hipotroid hastasiydim ve ilaçla sürekli kontrol altındaydı. Hiç çarpıntı vs. Olmadı. Şuan ise hipertiroid hastası olmuşum yıllardır yüksek dozda ilaç kullandığım için. Plansız hamile kaldim 6 haftalık hamileyim. Aşırı şekilde kalp çarpıntısı, el titremesi var. İlaca başladım ama henüz yeni başladım. Umarım sizin öyle değildir. Sağlıkla kucağınıza alın 🥰