Ben 2024 te doğum yapmıştım odaları çok güzel rahat edebilirsiniz hemşireler çok ilgili süsleme tabiki yapabilirsiniz doğumdan çıktım odama geldim lohusa şerbeti hazır bekliyor hastane ikramı ayrıyeten yenidoğan takım hediye getirmişler bir kere bile ben ağrım var diye söylemedim sürekli gelip kontrol ettiler emzirme konusunda takılırsan yardımcı oluyorlar mama ihtiyacı olursa temin ediyorlar aklımda olan bunlar sonuç olarak ben çok memnun kalmıştım üstelik benim doktorum dışarıdan gelmişti orası ile anlaşması vardı