Bugün gün içinde karnımda sertleşmeler oldu ve baskı hissedince doktoruma yazdım nstye girdim ufak bir tane sancı çıktı ağızdan endol verdi şimdi dinleniyorum bu durum başına gelen var mı serklajlıyım daha çok erken grafiği fotoğraf olarak atıyorum bakabilir misiniz? Buna benzer durum yaşayan var mı? Nasıl geçti Doktorum nst de olan çok küçük dedi