yosiii yemek olayini acikcasi suan esim yapiyor, haftaya kontrolum var ve eger her sey yolunda ise doktoruma sormak istiyorum ki en azindan 1,2 kap yemek yapabilme luksum var mi diye. Bolca zeytinyagli yapiyoruz 2,3 gun yiyebilelim diye. Maalesef bir sure canimin istedikleri degilde yemem gerekenleri yicem gibi gorunuyor. Ilaclarimizi duzenli aldiktan ve bolca istirahat ettikten sonra gun icinde cok ayakta kalmadan en azindan yemegimizi yapabilecegimizi dusunuyorum. Yine de pazartesi gunu doktor randevumdan sonra buraya yazarim ogrendiklerimi.