sunbloom123 36+2 deyim bir gün çok hareketliyse diğer gün durgun sizde durumlar nasıl acaba kuruntu mu yapıyorum anlamadım en ufak şeyde de acile koşuyorum son haftalarda daha da pimpiriklendim 🤦♀️
ylnydgd sunbloom123 37+2 yim bende de oluyor bazen. Hatta şöyle ki ben o gün ayaktaysam genel olarak bebek durgun oluyor. Ben dinlenmişsem daha hareketli oluyor. Bu haftalarda hareket takibi önemli ama 10 hareket saymanız gerekiyor en az
sunbloom123 ylnydgd evet sayıyorum hatta daha bugün öğlen nstdeydim ama diğer güne göre durgun olunca insan ister istemez tedirginleşiyo
ylnydgd sunbloom123 benimki çikolata üstü soğuk suya güzel tepki veriyor. Sizin de böyle tepki verdiği bir şey varsa onu deneyebilirsiniz. Ama nst iyiyse zaten sorun yoktur. Benim de son 10 gün ama sizin gibiyim ilk haftalardaki pimpirikli halime döndüm