Username06 canım hiç tedirgin olma şuan ben 12.haftamın içindeyim hamile kaldığım ilk hafta sadece belirti yaşadım geçmiş postlarıma bakabilirsin belirti azalması belirti kaybolması gibi gibi çok post açtım bende 😅 ama herşey bin şükür çok güzel ilerliyor bebeğim içimde kıpır kıpır oynuyor bende zerre belirti yok hiç ama hiç endişe etme bebeğin gayet sağlıklı ve seninle 🌸