Doğum yapmadan önce nisa duru ismini koymuştum tek isimle cagiririz diye dusunyrdm malum kaynanamlar duru demeyi bilmiyorlar Çarşamba günü doğum yaptım eşim ısrarla nisa duru istemyrm diyo o kadar çok olumsuz konuşuyorlar sanki bende kararsz kaldım varmı güzel isim öneriniz dini istyrm popüler isimler bize göre değil klasik isim seviyorum