aleyy53 ya evet benim başından beri makat , 35+4te de makattı.. 38de gidicem haftaya dönmediyse gün verir mi 40.haftayı mı bekler bilemiyorum ilk gebelik olunca.. 40a kadar bekleriz sonra planlarız demisti ama kakasını falan yapar mı nasıl olur bilemiyorum..