Merhaba ,
6 haftalık gebeyim , doktor öneriysiyle sabah akşam olmak üzere 1 adet 200mg Progesteron fitil kullanmaktayım. Bugün kiloma bakmak istediğimde 4,5 kilo almış olarak gözüküyorum bu süreçte bu normal mi . Yolun başında iken bu kadar kilo alıp finali kötü kapatmak istemem tabi herşeyin başı karnımda ki bebeğin sağlığı fakat ben 4 yıl önce zayıflamak için tüp mide ameliyatı olmuş bireyim