ea670209 Arkadaşlar hastayken naptınız viral bir grip geçiyorum vücudum ağrıyor ilaçta kullanmak istemiyorum ama çok zor geçiyor birde oğlum var sadece Parol içtim ama onu bile içmek istemiyorum
Elisa0110 ea670209 bol c vitamini ve bol su ve terlemen lazım ancak öyle atlatırsın bende oldum çok şükür ilaçsız atlattım. Umarım sizde atlatırsınız hemen geçmiş olsun
elisimm ea670209 ben boğazım falan ağrıdığında limonata tuz atıp öyle yiyordum sabaha boğazım geçiyordu yani c vitamini olarak portakal limon ne yiyebilirsen
Hazeel ea670209 bende geçirdim ilaçsız atlatırım sandım fakat lenflerime kadar şişti Boğazlarım berbat haldeydi antibiyotik kullanmak zorunda kaldım 😔 en çok C vitamini kiwi de var mutlaka tüketin ve ılık çaylar