kurkmantosuzmadonna Evet kızlar. Küçükken ne olmak isterdiniz? Ben öğretmen olmak isterdim. 👩🏻🏫 Atanamayan öğretmen oldum. 🥲🫶🏻
erkekannesi1_ kurkmantosuzmadonna hani şu otopsi doktorları varya (adı kadavramıydı neydi ) ondan olmak isterdim videolarını falan izlerdim sonra kuaför oldum onu da bıraktım şuan evdeyim 👩🏻⚕️🩰
kurkmantosuzmadonna erkekannesi1_ bence kendi mesleğiniz de çok güzelmiş. Tabi insanlarla uğraşmak zordur. 🥲
ayaniz erkekannesi1_ ay benimde hayalimdi kadavra incelemek , otopsi yapmak, hatta morgda çalışmak 🤣 çılgınca gelebilir ama .. 😆 biyoloji okumak gerekiyordu ama onlada aram yoktu..
erkekannesi1_ kurkmantosuzmadonna insanlarla uğraşacağıma diğer meslek daha iyi olurdu müşteri değil başındaki paragöz patronlar yoruyor
erkekannesi1_ ayaniz videolarını falan izlerdim ama sayısal iyi olması lazımmış galiba o da benda yok zaten liseyi meslek lisesi okumuşum kazanmam mucize olurdu 🤣
erkekannesi1_ kurkmantosuzmadonna ay aman aman kalsın uğraşamam milletle kendime yapacak kadar biliyorum yeter 😂
ayaniz kurkmantosuzmadonna ozamanlar evet ama çocuktan sonra hayır ☺️ eskiden asayişin sitesi vardı internette seneler önce oraya girer kimliği belirsiz cesetleri incelerdim ölüm şekillerini okurdum😂
mrvtcskn kurkmantosuzmadonna evet evet çok şükür pişman olmadım bazen çok yoğun olsa da aktifliği seviyorum 😊
kurkmantosuzmadonna osimdiannee ev hanımlığı da bir öğretmenlik. Çocuklarımıza ve eşimize sürekli bir şeyler öğretmiyor muyuz ? 😅