zynpnhglu benmde cuma sağlık ocağı beta 2350 iken bir gün sonra özelde beta 1900 çıktı kese vardı 4.87 mm boyutunda ama içi boştu, ayrıca 6+1 olması gerekirken 5 haftalık ölçüldü, beta neden düşmüş olablr diye sorduğumda usg nin önemli olduğunu söyledi bi açıklama yapamadı, beklemek lazım haftaya kontrol dedi, tabiki içim içimi yiyor ama beklemekten başka çare yok burdan sordum arkadaşlar aynı yerde yapılmadığı için farklı çılabileceğini her yerin referansının faklı olduğunu söyleyince biraz rahatladım, beta ya takılmayın kese görüldükten sonra inş bebeklerimiz sağlıkla gelir 🤲🏻