elmasguler adetim 9 gün geçti kanda ve idrarda gebe olduğumu öğrendim ertesi gün kanamam oldu doktor betana göre net konuşabilirim dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı kimyasal gebelik mi yaşadım
lotusflowers elmasguler 9 gün gecikmeyle 36 beta çok düşük çıkmış. Ama geç döllenme vs bir şeyler var. Ben yaşadım 4 5 kere beta verdim düzenli artmadı ve düşmeye başladı. Yani sizde tekrar bir beta verip düzgün artıyor mu diye kontrol edin
Berfintze Ben de öğrendim gebelik ertesi günü kanamam oldu gittim hastaneye değerim 29 çıkmıştı direk kimyasal gebelik dediler adet gibi sürecek dedi en son betan sıfırlanacak dedi öyle de oldu 🥹
elmasguler Berfintze kanamam kesildi bugün hiç gelmedi bu iyi haber olabilir mi acaba çok istiyorum gebelik daha yeni evliyim 6 ay oldu ilk korunmasız ilişkimizde bu kadar yakınlaşmışken olmaması beni çok hayal kırıklıgına ugrattı çok üzgünüm
elmasguler lotusflowers kanama günü kadın doğuma gitti doktor da aynısını dedi kesin konuşmak için tekrar kan ver yükselirse başka bişey konuşacağız ama bu durumda kimyasal gebelik olur mu dedi bakalım dün kan verdim sonucumu bekliyorum
yildiz93 Ben kimyasal gebelikten 2 ay sonra yine hamile kaldım şuan 24 haftalığız. Rahim kendini hazırlıyor bebek arıyor derler.
elmasguler yildiz93 evet herkes öyle diyor bakalım hayırlısı olsun hakkımızda canım benim senin adına da çok sevindim sağ salim kucağına alırsın inşallah