unziii bende ikiz 23+5 teyim
Yorumları merakla bekliyorum 🥰
Erken doğum konusuna gelince bir hafta önce detaylıya girdim,perinatoloji erken doğum riskin yok şuan için dedi.
Ama ev süpürme çok fazla ayakta kalma gezme dolaşma yapma,ne kadar istirahat halinde olursan ikizler için iyi oluyor dedi.
Çoğu zamanım yatarak geçiyor,bi sıkıntım yok ama azıcık karnımda ağrı olsa korkuyorum açıkçası.
Hala mide bulantısı yaşıyorum prilam içmediğim gün doğru düzgün yiyemiyorum mesela,içersem rahatım.
Birde doktorum ikizlerde olası erken doğum riskine karşı ben progestan öneriyorum dedi gece yatarken fitil kullanıyorum.