Eliff58 evet kilo aldırdı toparladı baya 40 ı çıkana kadar kullandım ama bizde çok kabızlık yaptı çok zorlandım kabızlık olunca gaz çıkışıda çok zordu kakasını bacaklarını katlayarak ttutuyordum bezi açıp öyle yaptırabiliyordum poposuna zyağı falan sürüyordum sonrasında dr önerisiyle evolviaya geçtik 16 aya kadar da onu kullandım ondan da memnunum Türkiye’deki tek prematüre maması aptamil diye biliyorum o yüzden istemeden de olsa kullandık mecbur