Ben bir buçuk yıl önce acil sezeryanla doğum yaptım gebelik zehirlenmesinden dolayı ve doktorumun adını bile hatırlamıyorum ama dikişlerim çok iyi şekilde hastaneden de ebe hemşire personel odalar hijyen konusundaki her şeyi dört dörtlüktü ben çok memnun kaldım şuan tekrar hamileyim yine orda düşünüyorum