Serifeavci benimde 20. Haftama kadar olmuştu. Sabahları nexium içiyordum hap olarak o çok iyi gelmişti. Aralardada gaviscon şurup alıyordum. Domates, baharatlı yiyecekler, soğan iyice kötü yapıyor. Geceleri oturur gibi bayaa yüksek yastıkta yatarsan iyi geliyor. Hepsi geçiyor sağlıcakla bebişini kucağına alırsın inşallah.