İkinci bebeğimin olmasını istiyordum Gürsoy palaya gittim bazı takviyeler ve önerilerde bulundu sayesinde 6+1 haftalık gebeyim ilk kızımıda Gürsoy bey doğurtmuştu ağrısız bir sezeryan geçirmiştim ilk gebeliğimde riskliydi sayesinde güzel bir prenses gibi bir doğum gerçekleşti eğer İzmir de kadın doğum doktoru arayan varsa kesinlikle Gürsoy beye gitsin üstüne doktor tanımam iyi tanımışım istediğim saate watsaptan dönüş yapıyor her sorunumda yanımda oluyor bir doktr değilde bir abi gibi herkese tavsiyemdir gözü kapalı gidin